Re: Bucharest’s Lost Children
Violence, drugs and prostitution are a fact of life for the many children in the 5th district of Bucharest, considered the most dangerous in the city. From the Roma minority, Valeriu Nicolae grew up in poverty. With his teams, he ensures that these children have a roof, food and above all that they have access to education.