Re: Zaginione dzieci Bukaresztu
Przemoc, narkotyki i prostytucja - oto codzienność wielu dzieci z 5. dzielnicy Bukaresztu, uważanej za najniebezpieczniejszą w mieście. Pochodzący z mniejszości romskiej Valeriu Nicolae dobrze wie, jak trudno wyrwać się z podobnych miejsc - sam dorastał w biedzie. Robi, co może, by zapewnić dzieciom z 5. dzielnicy dach nad głową, jedzenie, a przede wszystkim - dostęp do edukacji.