Globalised Fishing13 min
The fishing sector has not escaped globalisation and industrialisation. Fish from all oceans find their way onto our plates, but this has consequences for biodiversity and the depletion of fish stocks. To better understand what is happening in our oceans, we go on a world tour of fishing.