Co dalej z rybołówstwem?13 min
Sektor rybołówstwa nie umknął globalizacji i uprzemysłowieniu. Na nasze talerze trafiają ryby z całego świata, często z bardzo daleka. Ma to konsekwencje nie tylko dla lokalnych biznesów, ale także dla bioróżnorodności. Czy wkrótce będziemy musieli się zmierzyć z wyczerpywaniem się zasobów rybnych? Sprawdzamy.