FIFA, okładka na wagę złota11 min
Fani piłki nożnej rozpoznają go w okamgnieniu: to Erling Haaland, najlepszy strzelec Manchesteru City. Jest on nowym sportowcem na okładce serii gier wideo EA Sports FC (dawniej FIFA).