In Conversation with Tilda Swinton on Memoria
Tilda Swinton is the heroine of the film Memoria, by the Thai director Apichatpong Weerasethakul. Her character is a delicate and often silent woman, who travels across Colombia searching for human connection. An extraordinary character, she is alone in hearing strange noises...