Tilda Swinton o swojej roli w filmie "Memoria"
Tilda Swinton opowiada o swojej roli i pracy na planie filmu "Memoria" w reżyserii Apichatponga Weerasethakula, który w 2021 r. zdobył Nagrodę Jury na festiwalu filmowym w Cannes. Ten nakręcony w 2019 r. niezwykły film stał się w pewnym sensie proroczy w rzeczywistości postpandemicznej.