The Answer to Almost Everything
If climate change continues unchecked, the seas will rise by up to 20 millimeters per year by the end of the century, threatening the very existence of Fiji, Vanuatu, and Bangladesh, along with major cities such as New York and Shanghai. One solution: if you can't fight the waves, join the waves. Architects have already started working on the world's first floating city.