Walt Disney's City of the Future6 min
Walt Disney didn't just dream up his films, Mickey Mouse, and his gigantic amusement parks... He also dreamt of becoming an urban planner. He tried to imagine the city of the future - but its values were strongly anchored in America's racist past.