Miasto według Walta Disneya6 min
Walt Disney jest znany ze stworzenia Myszki Miki i zdobycia 26 Oscarów. Ale czy wiecie, że jego ambicją było wpływać na rzeczywistość o wiele bardziej niż tylko poprzez kreskówki? Jego studio pracowało nad stworzeniem eksperymentalnego prototypu społeczności na Florydzie.