Libya: Migrant Camps Scandal
Tortured, murdered, or kidnapped, migrants held in Libya go through hell. Shot on location, this poignant documentary reveals a system ruled by impunity and collusion between smugglers, militias and authorities, to which Europe turns a blind eye.