Na rewersie mapy - Teksas – jaka Ameryka?Libia: piekło w ośrodkach dla migrantów
W Libii tysiące migrantów i migrantek z całej Afryki jest przetrzymywanych w ośrodkach zatrzymań. Przechodzą przez piekło – tortury, morderstwa, gwałty czy porwania są tam codziennością. Przedstawiamy reportaż z jednego z takich ośrodków. Nasze kamery uchwyciły nieludzkie warunki i unaoczniły zmowy między przemytnikami, policją i władzami, na które Europa przymyka oko.