The Two Palestines24 min
Palestine is divided into two. An entire generation is growing up in the Gaza strip cut off from their country and from the rest of the world, tearing families apart. There's also a major ideological divide, with Hamas wielding power in Gaza and Fatha taking control in the West Bank.