Izrael: Palestyńczycy, lud wrogich braci24 min
Palestyna jest podzielona na dwie części. Całe pokolenie dorasta w Strefie Gazy odciętej od kraju i reszty świata, rozrywając rodziny na strzępy. Istnieje również poważny podział ideologiczny, w którym Hamas sprawuje władzę w Gazie, a Fatha przejmuje kontrolę na Zachodnim Brzegu. Tylko 16 km dzieli Gazę od Zachodniego Brzegu. W teorii, bo w praktyce między nimi stoi nie tylko Izrael, ale i mur nienawiści.