Poland 1939
How did ordinary German soldiers become vicious murderers, terrorising the local population as they invaded Poland? The writings of three soldiers on the frontline as well as Nazi filmmaker Leni Riefenstahl are analysed by a team of German and Polish historians to discover the true face of this first offensive of the Second World War.