Domino Effect (2/4)
Maire Laguerre was walking home from work when she was sexually harassed by a man in the street. When she told her aggressor to get lost, he threw an ashtray at her and punched her in the face. She decided to post the video of her attack online and it went viral, eventually triggering a change in street harassment laws in France.