Domino Effect (4/4)
Ahed Tamimi grew up in a small village in occupied Palestine, and protest was in her blood. She had grown up yelling at Israeli soldiers and demonstrating for a free Palestine. So the day that soliders showed up on her family’s property, she didn’t hesitate : she marched up to them and slapped them. Her anger would land her in prison and make her an icon of the resistance.