Eight on Board: A History of Rowing
Rowing, and the eight in particular, has a long tradition that is not just about sport: political influence, relationships and women's fight for equal rights have also played a major role. This documentary follows the German men's eight as it prepares for Paris 2024 as well as the historic Boat Race between the universities of Oxford and Cambridge.