Great Myths - The Odyssey (10/10)
Penelope is now forced to choose a husband among the suitors. She offers them a test to decide who among them is the most worthy: with the bow of Odysseus, they must shoot an arrow and pass it through twelve axe heads. But none succeed, until the beggar tries his luck. He is successful, and reveals his true face: he is Odysseus, the legitimate king of Ithaca.