Marile mituri - Odiseea (10/10)
Penelopa este acum nevoită să-și aleagă un soț dintre pretendenți. Ea le propune un test: folosind arcul lui Ulise, aceștia trebuie să câștige o probă de îndemânare la tir cu arcul. Un cerșetor cu un chip familiar câștigă proba...