Wielkie mity - Odyseja (10/10)
Penelopa musi wybrać nowego męża, który zastąpi Odyseusza u jej boku. Królowa rzuca zalotnikom wyzwanie. Jej rękę otrzyma ten, komu uda się trafić do celu strzałą wystrzeloną z łuku Odyseusza. Zalotnicy jeden po drugim stają do próby, lecz żadnemu się nie udaje. Dopiero strudzony przybłęda wypełnia zadanie. To Odyseusz, prawowity król Itaki.