Great Myths - The Odyssey (8/10)
Odysseus has been living peacefully with Calypso for seven years. But he's tormented with the memories of the family waiting for him back home, and the Gods want him to go back. He decides to leave, but Poseidon is still obsessed with revenge. His journey back won't be smooth sailing.