Wielkie mity - Odyseja (8/10)
Odyseusz żyje u boku Kalipso już siedem lat, gdy ogarnia go nostalgia i tęsknota za rodziną. Mimo namów boginki, postanawia raz jeszcze spróbować dotrzeć do Itaki. Na morzu wybucha straszliwy sztorm, Odyseusz ledwo uchodzi z życiem, budzi się na brzegach królestwa Feaków.