The Unfaithful Wife
Charles Desvallées lives happily with his wife Hélène and his son Michel in a villa near Versailles. After eleven years of marriage, he discovers that his wife has a lover. Although Charles wants to be a modern husband who accepts his wife's affair, he is seized by an impulsive and dangerous jealousy ...French classic by Claude Chabrol (1968).