Red Wedding
Pierre, a local councillor, cheats on his wife with Lucienne, the wife of the small town's rich deputy mayor. To be true to each other, they decide to go to extreme lengths… Based on a true story, Claude Chabrol paints a grim portrait of the provincial petty bourgeoisie. With Stéphane Audran, Michel Piccoli and Claude Piéplu.