Krwawe gody
Pierre, radny prowincjonalnego miasteczka, ma romans z Lucienne, żoną wpływowego burmistrza i posła. Ten związek staje się dla nich tak ważny, że aby być razem, gotowi są na wszystko… Zainspirowany prawdziwymi wydarzeniami niepokojący portret prowincjonalnej drobnej burżuazji, stworzony przez współtwórcę francuskiej nowej fali Claude’a Chabrola.