Art of Gaming
The quest is a key part of heroic fantasy series. In gaming, it becomes a means to challenge the player but also to provoke emotions and create a real immersive experience. Trinity invites Lionel Davoust (SF author) to analyse the importance of the quest through Zelda, The Witcher 3 and Eve Online.