Lea Desandre Sings Vivaldi
The programme features arias from Vivaldi’s operas and oratorios, as well as two of his cello concertos, performed by cellists Nicolas Altstaedt and Bruno Philippe. The young Franco-Italian mezzo-soprano Lea Desandre performs on the world’s leading concert and opera stages and won the Opus Klassik award for Singer of the Year in 2022.