Art of Gaming
When we think about sex in video games, we think of the classic Leisure Suit Larry, or the crude representations that are a reward for the player rather than a part of the plot. Some games take a different approach. Melek discusses sex in gaming with gaming journalist Nina Kiel and sexologist Jan Winter.