Art of Gaming
History is a playground for game designers. Sybile Collas (Narrative designer) and Trinity go back to WW1 in Battlefield 1, rewrite history with Wolfenstein: The New Order, and discover an imagined history in Bioshock Infinite. Utopia, dystopia or uchrony, why these genres so compelling?