Zubin Mehta: Conductor and World Citizen
Zubin Mehta has always been considered an ambassador of peace. He has given concerts in conflict zones such as in Kashmir, to try to bring India and Pakistan together, and has had a long career at the head of the Israel Philharmonic orhcestra. This documentary accompanies the music of renowned Indian conductor in his constant travels around the world.