Twin Peaks - Season 2 (20/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle... Episode twenty: Cooper is worried as he feels that Windom Earle is no longer playing by the rules.