Twin Peaks - Season 2 (18/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Dale Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle... Episode eighteen: Gordon Cole reinstates Cooper to his position at the FBI and makes revelations about Windom Earle.