Twin Peaks - Season 2 (17/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle...Episode seventeen: Truman learns of Josie Packard's death; Cooper falls for a beautiful blonde.