Twin Peaks - Season 2 (14/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle...Episode 14: Windom Earle claims his first victim; Cooper tells Truman the terrible story of his former FBI partner.