Twin Peaks - Season 2 (11/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of Twin Peaks' inhabitants. He soon faces a new threat... Episode Eleven: Truman defends Cooper to FBI investigators about his activities at One-Eyed Jack's; Mrs Briggs worries about her husband's disappearance.