Twin Peaks - Season 2 (10/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of Twin Peaks' inhabitants. He soon faces a new threat... Episode Ten: a wake is held and Cooper prepares to leave Twin Peaks.