Twin Peaks - Season 2 (9/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of the people of Twin Peaks. Episode nine: Albert makes a discovery while Cooper asks for an extra 24 hours to solve the case.