Acum mai bine de un secol, municipalitatea din Viena a achiziționat 70 de izvoare de apă potabilă în mijlocul unui spațiu protejat, în Alpi, departe de surse de poluare. Apa ajunge în capitală printr-un sistem ingenios de apeducte, un patrimoniu prețios cu care vienezii se mândresc și astăzi.