Imagine
În urma schimbărilor climatice, țânțarii purtători de boli tropicale se înmulțesc în Europa de Sud. În 2024, în Spania, virusul West Nile a ucis 20 de persoane și a infectat peste 150 în Andaluzia. Deși nu au fost depistate cazuri de la începutul verii și până acum, autoritățile andaluze se pregătesc pentru ce e mai rău.