Cu hărțile pe masă
În februarie 2026, judecătorii Curții Supreme a Statelor Unite au decis: un președinte nu poate impune singur taxe vamale. O punere sub semnul întrebării a uneia dintre armele preferate ale lui Donald Trump: majorarea taxelor pe importuri. O ocazie de a trece în revistă viziunea lui Trump asupra economiei, în special în Minneapolis, a cărei economie locală este afectată de climatul de teroare creat de ICE.