IA în școli: ajutor pentru învățare sau instrument pentru copiat?
În Letonia, un incident a provocat vâlvă în primăvară: organizatorii Olimpiadei Naționale de Geografie au formulat câteva întrebări din testul final în așa fel încât răspunsurile participanților să îi trădeze de utilizarea interzisă a IA și a surselor de pe internet.