Wojna na Bliskim Wschodzie
Po niespodziewanym ataku Hamasu na Izrael 7 października i odpowiedzi Izraela w Strefie Gazy, liczba ofiar po obu stronach sięga setek. Jakie są historyczne i geopolityczne przyczyny konfliktu izraelsko-palestyńskiego? Jakie nowe sojusze tworzą się w regionie?