Disco wiecznie żywe
ABBA, Boney M., Donna Summer, Gloria Gaynor, Chic, Kool & The Gang i inne legendy disco w jednym programie. ARTE przypomina kultowe występy z niemieckiego „Musikladen”, gdzie największe gwiazdy lat 70. i 80. prezentowały swoje ponadczasowe przeboje. „Disco Never Dies!” to pełna energii podróż przez złotą erę muzyki tanecznej i największe hity, które do dziś porywają do tańca.