Podbić i podporządkować31 min
Rosja prowadzi wojnę z Ukrainą nie tylko bronią, lecz także słowami: Kreml tworzy mity, które przedstawiają sąsiedni kraj jako „sztuczne państwo” i mają zatuszować kolonialną przemoc. Ukraińcy odpowiadają twórczością artystyczną oraz badaniami, które obejmują zarówno współczesne zbrodnie, jak i wydarzenia z przeszłości.