Strategia colonială a Rusiei31 min
Războiul împotriva Ucrainei se duce și prin cuvinte: Kremlinul descrie Ucraina ca pe un „stat artificial”, folosindu-se de o legendă inventată. Toate aceste elemente de limbaj sunt menite să submineze identitatea ucraineană. Ucrainenii ripostează prin creație artistică și muncă de investigație pentru a pune o lumină critică asupra trecutului.