Kongo: Mobutu i zejście do piekieł (3/4)
Po gospodarczym rozkwicie pierwszych lat jego rządów Kongo pogrąża się w okresie powszechnej, systemowej korupcji. Mobutu zamyka się w swojej luksusowej rezydencji, z dala od Kinszasy, podczas gdy ludność coraz bardziej cierpi. Tajne służby tworzą klimat terroru w całym kraju, a Zachód nadal udziela mu wsparcia.