Wojny handlowe Trumpa
Agresywny protekcjonizm, ukierunkowane sankcje i wojna wpływów — od powrotu do Białego Domu w 2025 roku Donald Trump, otoczony ultrakonserwatywnymi strategami, wykorzystuje gospodarkę do umacniania amerykańskiej hegemonii. Strategia jest jasna: osłabić Chiny i narzucić nowy porządek światowy, w którym wolny handel przestanie istnieć.