Trump: No Limit
Donald Trump has pursued an aggressively protectionist approach to trade since his return to the White House, imposing large tariffs on imports from many countries and using the threat of high tariffs to bully countries into acting how he would like. This documentary looks at the workings of Trump’s imperialist ambitions through economic pressure.