Trump: fără limite
Donald Trump a luat pe toată lumea prin surprindere. Din punct de vedere economic, acest lucru se manifestă printr-o creștere bruscă a taxelor vamale, care vizează în primul rând China, dar și numeroși parteneri comerciali. Taxele vamale sunt un instrument de presiune externă. Fiecare taxă devine un mijloc de a constrânge partenerii și rivalii să se alinieze viziunii trumpiste.